Translate this blog

8/14/2016

Opråb (II)

Efter en uge, som tour guide i Prag er jeg vendt hjem, efter en spændende arbejdsuge med formidling og eventyr i Prag. Jeg var blevet headhuntet og fik et tilbud om, at være tour guide på Prags Borg, nærmere betegnet Lobkowicz Palace. Stillingen fik jeg tilbudt gennem Tilbage til fortiden. Jeg blev kontaktet via mail af overhovedet fra Lobkowicz Palace  Jeg havde skrevet en artikel om, at jeg snart rejste til Prag og jeg har tidligere skrevet en del om det historiske Prag. 
I den kommende tid vil der udkomme artikler om Prag på Tilbage til fortiden. I kan se frem til historien om Lobkowicz Palace, Kafka, Prag under Anden Verdenskrig, samt hvordan det er at arbejde med formidling på et rigtigt slot. 

Alt godt.

Regitze Viborg Hansen 

Private billeder

Ingen kommentarer:

Send en kommentar